En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 26 november 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 26 november 2010 21:30

Idag var det väldigt struligt på jobb, allt bara jättejobbigt och stressigt. Kass när man bara har några dagar kvar och "allt" ska vara klart...

Chefen i malmö ringde och ville ha ett viktigt möte med oss adminstratörer redan på måndag... Fixa bil.... och sen komma på att vi har måndag och tisdag på oss och sen måste det vara klart inför debiteringen. Pratar med honom (chefen) och undrar om det inte kan vänta till onsdagen i alla fall?!? Men nää det gick inte. Det var så pass viktigt att det inte kunde vänta... Sånt är inte kul att höra en fredag eftermiddag. Har man en hel helg att fundera på =O


Jag och Linda tränade på kvällen, behövde verkligen få träna av mig ilskan...

Moa var hemma idag också så Johan körde och hämtade henne, sen körde de till stallet och lämnade av betfor och bytte däck på transporten. Moa mockade under tiden. Hon är rätt så rastlös nu när hon varit inomhus i 3 dagar =) 

När de var klara i stallet så körde de och hämtade hästmaten på långeberga, kom och hämtade mig efter att jag tränat färdigt.


Anton fick besked att han inte får köra bil eller moppe förens 5 juli igen. Sorg!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards