En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 12 november 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 12 november 2010 22:30

Även om Johan har veckovila så kör han oss till skola och jobb. Tackar man för!


Patricias sista dag på traktorpraktiken, ingen körning idag.


Anton hemma för han hade ont i sitt öga. Var svullen och öm i det ögat som han har problem med. Blev bättre under dagen. Behövde inte uppsöka läkare.


Var mycket på verkstaden och jobbade undan massor.... härligt att få undan så mycket. Är klart lättare att sitta så och få hjälpen direkt utan att behöva ringa för varje fråga man har.


Käkade i matsalen med Lennart och Linda.


Gick upp på kontoret igen vid 15.30 tiden och på vägen dit pratade jag med en it-kille som säger att jag inte kommer att få tillbaka mina arkivmappar som man har i outlooken.... har sparat sen 2008, äldre har jag kastat. Men det som försvann för ca 3 veckor sedan kan man inte återhämta. Och jag är inte ens skyldig till att det försvann utan det fixade min dator själv!!!! Man ska INTE ha arkivmappar i outlooken om man har en bärbar dator???? För att?? Jo för att den kan tappa kontakten med databasen eller vad fasen det var... skitarg!!! för jag har så mycket i mina arkivmappar som jag använder väldigt ofta!!


Mycket konstigt att man inte kan hämta tillbaka sånt som försvunnit, polisen kan ju hämta gamla hot sms om man har det, för flera år tillbaka, men en maillåda....nää det går inte!


Jag och Linda tränade på kvällen, gick väldigt bra! Johan hämtade mig och vi körde direkt till stallet och jag fixade med Seline, vilodag! IGEN! jag vet!

Körde sen till Citygross och handlade lite innan vi körde till pizzerian i Rydebäck och köpte varsin kebabtallrik.


Moa var hos Miche och käkade där och Patricia och Anton skulle sova hos GT och käkade där.


Johan hämtade hem Moa vid 21-tiden då hon var trött.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards