En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 22 november 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 22 november 2010 21:38

Johan blev hämtad kl 6.45 för att åka på el-utbildning i Höör, själv tog jag det lite lugnare och väntade in så att Moa kunde åka med mig. Lämnade henne på skolan vid 7.40 fast att hon inte började förens vid 9. Hon ville inte bara sitta hemma och vänta på att klockan skulle gå =)


Satt i möte under några timmar på förmiddagen och efter middagen så skulle jag få undan massor med saker.... eller hur! Nä det blev inget med det. Kom istället in en massa andra nya saker som var tvungna att prioriteras istället.

Stannade kvar till kl 18 och pratade lite organisation med en av cheferna så det blev inte så mycket gjort där heller :)

Jag och Linda skulle ha tränat, men Linda fick ont i magen och orkade inte och då tänkte jag jobba istället, men nu blev det inte så direkt.


Hem och bytte om, Johan körde mig till stallet medans han själv körde och handlade lite.

Jag tömkörde Seline, men det var inget kul eftersom det kom snöblandat och blåste, så vi höll på att frysa ihjäl samt att Seline går på sned när det snöar rätt in i ansiktet.


Hem och kollade på Biggest loser med Moa. Käkade lite kvällsmat och satt sen och bloggade en vecka tillbaka.... igen!


Johan körde till Billesholm för att byta till vinterdäck på bilen. Nu har de ju lovat vinter, kallt och snö så det behövs verkligen.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards