En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 7 juni 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 7 juni 2010 22:15

Lika fint väder som vi har haft i helgen, lika dåligt väder har det varit hela dagen idag. Det har verkligen tokregnat hela dagen.


Sista dagen för fakturorna och det hann jag med utan problem. Börjar få koll på mina grejer igen och den känslan är underbar.


Var verkligen en riktig gråmåndag eftersom vädret knappats var upplyftande.


På kvällen så var det Patricias tur att träna för Lisette. Och den här gången så tränade vi på Långeberga, för första gången. Vi kom dit lite tidigt för Patricia var och fixade sitt hår i stan och jag körde dit och hämtade henne efter att jag hämtat Seline i stallet.


När vi kom fram så skrittade Patricia ut en lite rundan ner till dungen för Seline var helt upp i varv.

Sen var det koncentration som gällde i nästan 1½ timme. Lisette pumpade även upp sadeln lite för den hade börjat sjunka ihop lite.

Här jobbar hela ekipaget snyggt och prydligt...

Här är ryttaren och tränare fullt upptagna och.... ja det är visst Seline också. Men dock inte på samma sak. =) 

  

Underbara växt!!!   


Vi hade tur med vädret på kvällen, uppehåll, med några få droppar regn. Kallt så klart, men man slapp stå och vara genomblött i alla fall.  


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards