En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 21 juni 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 21 juni 2010 22:58

Underbart väder att vakna till även om jag sov liiiite längre än vad som var tänkt. Men helgen har tagit all energi från mig.


Behövde inte ens ha jacka på mig idag och det gillar jag. Vinden har inte varit fullt så kall idag.


Jobbat mycket med personalbiten idag, var en heldag för att få ordning på allt när det gäller sommarsemester och vikarier för mig under 4 veckor.


Moa och Rebecka tog bussen till stan och shoppade och fika under dagen.


Sen fick jag ett trevligt samtal från Ullis...hon och 2 st av hennes barn kom och hälsade på vid 17-tiden.

Så jag och Johan körde inom Maxi på vägen hem och köpte lite bröd och pålägg.

Satt och snackade liten stund innan de for vidare till Saxtorp där de skulle sova i natt.

Om vi får till det så ska vi försöka träffas en dag till den här veckan innan de kör hem till Norrköping igen.


Johan körde upp Moa och Rebecka till stallet för att de skulle kunna mysa med Belino ett tag. Han hämtade dem i sommarhagen, för de hade gått dit för att kolla Seline och hennes kompisar på betet.


Patricia och Anton körde först till bårslöv och firade Pontus, sen fick Patricia skjuts till Sussi som fyllt år.


Johan stack iväg och fotade lite på kvällen.


NÄÄÄÄ nu är ju klockan så där mycket igen!!!! Måste sova för imorgon är det möte i nästan 2 timmar ochjag ska skriva och då är det ju bra om man är lite pigg och alert.

Sov gott nära och kära!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards