En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 20 juni 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 20 juni 2010 22:30

Patricia och Anton sov hos GT i natt också. Patricia kom hem på förmiddagen och bytte om snabbt för att hon skulle till hagen och rida ut tillsammans med Linn.


Moa och Rebecka gick ut med reklamen på förmiddagen. Sen gick Moa hem till Miche.

Jag fortsatte att tvätta och småstädade det sista lilla.


Jag körde och hämtade Patricia uppe i hagen när hon ridit färdigt. Hon red bort till granarna idag igen. Linn kunde inte rida för Mafiozo hade lyckats tappa en sko igen. Vet inte om stona är lite för närgångna så de plockar av honom skorna.


Klockan 16 så började folket droppa in för att fira Patricia. Hon bjöd på räk- och skinkmackor. Jordgubbar, grädde och glass till kaffet.


Patricia fick pengar och presentkort. Och ett presentkort på Njuta för att få en ansiktsbehandling. Låter väldigt skönt!


Gråväder på förmiddagen med lite sol. Fast lagom till att gästerna kom så blev det strålande sol så vi kunde sitta ute och äta och det tackar jag för. Blir så trångt inne även om vi inte är fler än 22 st.


När gästerna åkt hem så åkte Johan, Moa och Miche till stenkärlsfabriken för att provfota inför bröllopet på fredag =)

Själv tog jag det väldigt lugnt bakom datan.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards