En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 22 juni 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 22 juni 2010 11:45

På förmiddagen så hade vi arbetsplatsträff och jag skrev minnesanteckningarna direkt i datan igen. Jag tycker faktiskt att det går mycket bättre än att sitta och skriva för hand.

När mötet var klart så var det sill och potatis som vi hämtat från köket på Ängelholms lasarett. Och gott... ja det var det!

Fick några ärenden avklarade på plats i Bunkern och det var riktigt skönt faktiskt. Sparade både tid för mig och killarna och att jag slapp några telefonsamtal.

Detta känns som en grej jag nog skulle kunna tänka mig göra någon dag i veckan, gå ner på verkstäderna och sitta några timmar per verkstad och bara finnas om det behöver hjälp med något. Ska fundera på det!


Idag kändes det som en härlig sommardag, lite vind, men ändå varmt och skönt.


Moa tog bussen till Ramlösa för att ta tåget till Gantofta. När hon hoppat på tåget och det körde iväg så märkte hon att det blev fel tåg, så hon hamnade i Rydebäck igen =). På bussen ytterliggare en gång, men denna gången hoppade hon av vid sundsgården och bytte till buss istället. Hon är väldigt duktig och våglig som ger sig iväg utan att säga till oss, utan hon vill klara sig själv =)


Vi hämtade henne på vägen hem från jobb så hon skulle slippa ta fler bussar den här dagen i alla fall.


Patricia passade på att rida ut tillsammans med Björn och Mafiozo. De hade skrittat längs grusvägen och tillbaka igen.


Och jag är bara så himmelens trött för tillfället. Kan bero på en knäpp förkylning som inte riktigt vill komma loss.


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards