En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 1 december 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 1 december 2010 22:15

Skjutsade Anton till praktiken, sen in till jobb. Moa följde med mig till kontoret under tiden Johan skulle göra ett jobb.

När han var klar så körde vi till Moas skola för att gå på utvecklingssamtal med henne. Och ja... finns inte mycket att säga, hon är ambitiös, och duktig. Siktar mot bättre betyg som lärarna uppfattar henne och det är faktiskt riktigt skönt som förälder att höra.

Så vi behöver nog inte vara bekymrade för henne heller. Hon sköter sig och gör sitt bästa i det mesta. Visst finns det strävansmål som hon har och ska jobba på, men hon ligger definitivt inte på den undre skalan om man ska förstå lärarna rätt =D

Tillbaka till jobb och slet som ett djur för att hinna få med allt som jag bara kunde. Fick tyvärr inte med allt eftersom, naturligtvis, så fungerade inte det programmet smärtfritt idag. Segt och hängigt!!!!

Fick ju börja på morgonen med att ringa it-support eftersom mina arkivmappar försvunnit från min dator IGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men som tur var så hittade han dem idag... och tur för honom kan jag lova.


Var faktiskt och fick massage också, eftersom jag under en veckas tid har haft mer eller mindre ont i min vänstra skuldra. Och det var ju skönt eller nä det var det inte, men kändes bra efteråt ialla fall.


Ingen träning idag, för Linda hade annat för sig och jag skulle ju vara med Moa.


Johan skulle gå hem så han lämnade bilen till mig och jag körde och hämtade Moa, till Viarp. Ingen teori så hon fick fixa hästen medans jag körde till stallet och försökte vara så snabb som man kan vara i termoställ =D


Kollade Moa när de tränade dressyr, idag på Devil! Gick jättebra, de tränade på skänkelvikningar och det gick bra på slutet.


Hem och kollade på Bonde söker... och under tiden färgade jag Moas hår och fick för mig att fixa mitt eget samtidigt!


Patricia och Anton var som vanligt ute och for med GT.


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards