En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 13 december 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 13 december 2010 22:00

Moa gick till Vicky tidigt på morgonen för att få skjuts av hennes pappa till skolan. Jag och Patricia körde till Högasten skolan för att kolla Helsingborgs största luciatåg där Moa skulle vara med. Johan som har jouren chansade på att vara med och kolla, men han körde egen bil. Han lyckades vara med hela tiden och fick bästa platsen av oss alla. Stod snett framifrån, men tyvärr så hade jag kameran som stod längst bak.

Fick några bilder, men inget att skryta med. Moa står i mittenraden längst till höger.

  Moa står mitt i bilden =)  


När de vara klara så skjutsade jag Patricia till skolan. För om hon skulle hinna med bussen på morgonen så hade hon inte hunnit se luciatåget.


Det är mycket att göra efersom vi har en delfakturering den 15 december.

Hade arbetsplatsmöte på eftermiddagen. Och idag drog det ut på tiden bara för att jag var tvungen at sticka senast vid 16 =/. Johan som har jouren fick sticka hem för att köra Moa till Viarp. Hon skulle rida igen en lektion som hon missat tidigare i höstas.


Jag kom hem strax efter att de kört iväg, bytte om och sen körde jag till viarp för att se när de hade gympkhana. Hon red igen i en grupp som inte var så duktiga, men det gick bra ändå.

    


Sen körde vi till stallet för att julpynta tillsammans med de andra i där. Vi är ett gäng helt ointresserade, men som tur är så har vi Monica som styr upp oss lite =)

Patricia skulle ha kommti upp senare. Johan hade lovat köra henne, men han fick jobb så hon hoppade över att komma upp.

En del av det glada gänget! Oj vad har Linn i handen här då?? =)

  En liiiten del av pyntet.   Nöjd häst som inte bryr sig speciellt mycket om det är pyntat eller inte, huvudsaken är att det finns något ätbart i krubban =)   Koncentrerad Moa!  


Patricia körde moppebilen tillsammans med Anton till Gantofta. Körde sen bilen till farmor och vidare hem hit.


Och Johan jobbade på kvällen.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards