En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 3 december 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 3 december 2010 21:15

Moa och Patricia åkte med oss på morgonen. Patricia hoppar på 1;an utanför Moas skola. Hon slipper ett bussbyte och sen stå ute och vänta i 10 minuter på knutan.


Vet knappt vad jag gjorde idag på jobb, var överallt och ingenstans. Men förhoppningsvis blev något skött =)


Moa till stan och gick en runda i affärer sen gick hon upp på Linns jobb och åkte tåg med henne till Billeberga. Hon sov över hemma hos dem för att slippa vara själv hemma på kvällen.

Jag gick ner och tränade lite tidigare och körde bara kondition i nästan 1 timme, Johan körde hem och hämtade jultidningarna och skickade iväg Traderavinster.

Karin hjälpte mig med Seline och Linn kollade till henne så att hon hade vatten kvar på kvällen.

Hämtade mig och vi körde hem och fixade oss inför kvällen. Körde in och ställde bilen i garaget på jobb. Gick bort till Olympia bowling för att bowla och sen äta julmat.

Jag hoppade över bowlingen eftersom min högra armbåge börjar värka igen!!! Så det fick bli att vakta skor och annat. Precis som den mamma man är, även när man är med de vuxna =)

Sen var det julbord, som väl var så där... har ätit godare. Fanns inte julskinka utan det blev påläggskinka i form av kalkon... dåligt tycker jag faktiskt. Men vi hade annars trevligt. Gick ner till bussen vid 23-tiden då de flesta hade gett upp. Vi var 6 st kvar och 3 st gick vidare, men vi andra 3 åkte bussen hem. Man känner att det är fredag och man är rätt så trött faktiskt.


Patricia, Anton och GT var hemma hos oss och käkade pizza och kollade film, men hade hunnit sticka innan vi kom hem. De var ute och körde.


Det snöade rätt så bra hela kvällen, inte så väldans kallt, men några minus var det allt. Jättefint!


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards