En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 22 december 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 22 december 2010 00:30

Då var jag äntligen ledig och ville ha bilen, så jag körde Johan till jobb på morgonen. Hem och åt frukost, sen vidare till stallet och red ut med Monica.

I strålande sol och många minusgrader så red vi bort runt Bälteberga, galopperade på trädan och det gick undan jag kan jag lova. Hon verkligen älskar att springa fort även när det är djup snö.


Moa gick i skolan i 2 timmar idag, de hade sett en film och sen ätit gröt innan de fick gå hem.


När jag kom hem så hade Patricia, Anton och Moa käkat lite mat. Jag fixade lite pasta och sen körde jag och Moa till väla och Ikea och handlade lite julklappar.,

Patricia och Anton körde iväg och handlade lite. På kvällen så var de i Gantofta med GT.


Jag och Moa hämtade Johan på jobb efter att vi handlat färdigt.


Fotade lite hos Frida efter att vi ridit...

           Så såg det ut på vårt staket hemma..  

Moa som skulle skaka av snön från granen...

  


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards