En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 19 december 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 19 december 2010 00:30

Mådde jättekonstigt när jag vaknade. Har ju haft sus i höger örat ett par dagar så det är säkert det som gör att jag känner mig snurrig.

Men vi har ju en del julklappar kvar att köpa, så i kläder och iväg.

Började med att skjutsa ner Moa till Billeberga för hon skulle sitta barnvakt till kusinerna på förmiddagen.

Vi körde ner till hofterup med omnejd. Tanken var att köra vidare ner, men jag mådde inte så bra så vi körde hem istället.


Skulle rida ut med Monica och Linn, men jag kände mig för osäker pga yrseln så det fick bli Patricia som fick rida istället. Johan skjutsade oss dit, sen skjutsade han hem Björn och hämtade Moa innan han hämtade oss igen.

Jag fixade i stallet medans de red ut.                       


Johan skjutsa Patricia till bårslöv innan han körde in till jobb för att greja nåt där. Patricia var i Gantofta senare på kvällen.

Moa var hos Miche.

Anton kom hit och lämnade hyran och pratade lite.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards