En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 16 december 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 16 december 2010 00:45

Fick skjuts till tåget av Moa och Johan. Jag skulle till Malmö för sista träffen med Previa och mina kollegor när det gäller utvecklingsprogrammet som vi har gått nu i höst.

Som vanligt så var tåget sent och medans när jag stod och väntade så började det snöa lite. Det kändes mer än lite eftersom det samtidigt blåste rätt så mycket.

Åkte med de nya pågatågen och minsann det fanns gott om plats. Satt på eget säte fram till kävlinge och det har väl aldrig hänt innan. Med tanke på att jag inte satt i första klass den här gången.

När jag kom fram till Malmö så landade jag nere i underjorden =). Den nya stationen är klar och det såg ju faktiskt fräsch ut. Undra bara hur länge det varar??!

Väl uppe och ute på gatan så sprang jag på Lennart så vi hade sällskap till hotellet där vi skulle träffas. Var en skapligt bra avslutning, fick göra en avslappningsövning och det är jag inte bra på!!


Några av kollegorna skulle vidare till köpenhamn, men jag och Lennart tog tåget tillbaka till helsingborg. Mycket för vi skulle inte vara tillbaka förens kl 21 och eftersom det snöat hela dagen och de har lovat snö även hela natten, så är det ju inget som är säkert att tågen går hem på kvällen.

Medans vi väntande på tåget så käkade vi lunch på centralstationen.


Tillbaka på jobb så var det bara att jobba undan...


Jag och Linda gick ner och tränade efteråt.  Johan kom och hämtade mig när vi var klara.

Körde till stallet direkt efter så vi kunde hålla kväll sen.


Patricia slutade skolan idag, skönt för henne ju! =)


Moa var med klassen på Vallåsen och åkte skidor. Första gången Moa körde skidor och det hade varit jätteskoj och detta vill hon göra fler gånger. Får väl skicka upp henne och Patricia i backen någon gång då =)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards