En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 20 december 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 20 december 2010 00:30

Mådde skapligt bra när jag vaknade, men efter en stund på jobb så kände jag mig konstig igen. Vi skulle till malmö på möte med chefen mellan kl 12-16. Men jag bara kände att jag inte orkade ta mig ner till tåget och sen ska man ju gå en stund när man kommer fram. Sen har de ju lovat att vädret ska bli kass idag, vilket innebär att man inte vet om tågen kommer att gå eller inte. I vilket fall så hade jag fått byta mellan Lund och Malmö och då är ju frågan hur länge man måste sitta och vänta. Och idag var inte en sån dag som jag orkade krångla med sånt. Så Lennart fick åka ner själv och jag fick jobbat undan lite istället.


Var i stallet på kvällen, Linn höll på att mocka när jag kom dit, Tack för det =). Jag red ut med Linn och Monica. Vi red bort till trekanten och red runt där en stund. Det var väldigt kallt, ca -15 grader, vindstilla, snö och nästan fullmåne. Ljuset som detta ger är helt otroligt! Det var bara så helt underbart väder. Man blir ju helt lyrisk.

Vi red runt en stund och sen tog vi en gemensam galopp runt hela trekanten och även Linn vågade sig på det och det gick kanonbra =)


Patricia var ju ledig nu så hon hade tagit det lugnt hela dagen. På kvällen var hon och Anton och käkade pizza. Sen kom de hit och sov. De har pratat igenom sitt förhållande nu och bestämt att de kommer att fortsätta vara kompisar!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards