En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 2 december 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 2 december 2010 22:15

Det var bara -4 grader på morgonen vilket blev -2 under dagen. Man nästan känner hur det börjar töa och det vill vi inte. Det är halt som det redan är.

De har lovat massor av snö idag och ja det som kom var knappt lönt.

Fast jag tror att i den södra delen så har det snöat som bara den idag. Kul för dem!!

Idag var det full fart på personalsidan och jag tror och hoppas att jag fick iväg allt och att det blev rätt framförallt. Det är rätt så kämpigt nu i början när man ska lägga in övertid som genererar i pengar till den anställde. Vi har ju inte gjort sånt innan så man är rätt så rädd att det ska bli fel. Sen har vi även fått en ny löneadministratör som jag har en känsla av att hon inte är riktigt så tillmötesgående som den vi har haft i alla år, tyvärr! SORG!!!


Jag och Linda stack ner och tränade och jag tycker faktiskt att jag börjar orka mer och mer nu när jag trampar och kör crosstrainern, även om det tog emot de första 10 minuterna =). Sen fick jag fart och då gick det riktigt bra.

Har bara kört kondition i stort sett hela veckan, bara lite styrka, men just nu känner jag för konditionsträning. Mycket för när jag är stressad och trött så känns det bättre att få avreagera sig så, jag tycker inte att jag gör det så bra på vikterna.


Johan hade hämtat Moa hos Emmie i stan, de var sen på Biltema och lite så innan de kom och hämtade mig.

Hem och käkade lite innan jag for till stallet. Jag hade kvällsfodringen, men Karin och Björn hjälpte också till.

Under tiden så hade Johan och Moa städat hemma, och det är skönt när man kommer hem.


Patricia var hos samma sjukgymnast som jag har, för att kolla sin rygg och sina onda knän. Hon hade fått lite övningar som hon ska göra.

På kvällen var de i Gantofa och Bårslöv och kollade film. Gt körde dem hem på kvällen.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards