En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 4 december 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 4 december 2010 22:00

Moa fick skjuts av Linn och Björn på morgonen. De skulle köra till Norrköping och lämnade av Moa på vägen.


Var faktiskt trött, men som vanligt går det inte att sova när man kan.... Men jag låg kvar längre för att hoppas att jag skulle kunna somna igen, men näää kunder inte.

Johan gick upp till affären och köpte frukostbullar och när han kom hem så kom alla upp och käkade.

Sen gick Johan in till stan för att hämta en uppvärmd bil, som har stått i ett uppvärmt garage hela natten. Han passade på att smörja gummilisterna i dörrarna nu när de var varma. Hoppas att det hjälper. Har varit vissa morgnar när vi inte kunnat öppna bildörrarna för de frusit igen.

Jag hade tänkt följa med, men blev hemma och satt upp julgardiner som Moa strök. Sen gick vi och småplockade, tvättade och vek tvätt. Putsade lite fönster, men blev inte klar.

Moa mannekängade och jag fotade henne med olika kläder som vi ska sälja på tradera, tog rätt lång tid.


När Johan kom hem så käkade i och sen körde jag till stallet och tog hand om Curre, Mafiozo och Seline. Tog en liten stund, men det gör inget nu när man ändå inte kan rida, tvyärr!!

Fortsatte med Tradera-inläggen på kvällen efter stallet och efter att vi ätit.


Moa och Miche jobbade inte idag, de hade tagit ledigt =)


Patricia och Anton var med GT och det var ute och körde och hemma hos GT och kollade film. De var även i bårslöv och hälsade på.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards