En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 20 maj 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 20 maj 2010 23:00

Johan gick på jouren, igen! Känns det som i alla fall och jag säger det varenda gång för det känns som att han har den hela tiden. Fast det är bara var 5;e vecka.


Känns inte som jag fick så mycket gjort utan det var mycket plock inför avtackning på eftermiddagen. Efter avtackning så jobbade jag en liten stund sen körde jag hem och duschade och fixa till mig. För jag var medbjuden på avtackningen på kvällen också.

Vi var på Edelweiss och åt, helt okej, men lite halvsegt, sen gick vi vidare till Hamnkrogen och stod ute för vädret var ju helt underbart. Ville inte sitta inne utan man vill ju bara passa på att vara ute.

Vid 22.20 så kom Johan och hämtade mig och 2 st till. Vi körde hem dem sen var det hem i säng, Jobb imorgon.


Patricia fixade Seline, så jag slapp stressa med det. Det är så lyxigt, för tidigare var jag alltid tvungen att hinna fixa det innan jag skulle nåt annat.

Patricia hopptränade för Frida och det hade gått bra, de hade hoppat högt.


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards