En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 22 maj 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 22 maj 2010 23:00

När jag vaknade kände jag att jag behövde röra på mig så jag hoppade på cykeln och cyklade i ca 30 minuter, tog rundan längs med stranden, upp vid sundsgården, över mot grusvägarna, ut vid Hugosson och bort till Plantaget, ner till kroka och långövägen hem. Ca 1 mil. Genom duschen innan vi skulle vidare.


Johan och Moa körde med Pysen till veterinären för att ta bort dränaget. Jag och Patricia körde lite senare och hämtade upp Moa och körde sen till Stall larödhus för att hälsa på Jane och Mafiozo.


Linn och Björn kom lite senare och provred Mafiozo och efter 4 timmar i stallet så bestämde de sig för ett köp. Grattis till ett riktigt kap!

      


Johan körde hem och lagade mat och när vi var klara i Laröd så körde vi hem hit och käkade. Linn med familj var också hungriga och snackesugna så de följde med oss hem och käkade. Sen stack jag, Patricia och Moa till stallet. Jag mockade, Moa putsade saker och Patricia red.

      

 Var så mysigt väder så det var svårt att ta sig hem, ville bara vara kvar och putsa på sakerna och sitta och sola utanför stallet. Patricia och Moa blev lite solbrända i ansikte och armar.


Moa stack hem till Miche och Vilma en stund på kvällen. 

Jag satt mig och slöade i soffan, var totalt slut.

Johan satt ute i sitt förråd och grejade.


Patricia och Anton körde till Bårslöv och sov där.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards