En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 25 maj 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 25 maj 2010 22:15

Skjutsade Moa och Vicky till skolan vid halv nio. Nu äntligen bär det av till Göteborg på klassresa. Som de har längat efter detta =)

De var rätt så uppspelta kan man säga och jag förstår dem. Som de har kämpat för att få ihop pengar och nu äntligen var det dags.


Sen körde jag upp till stallet och lastade Seline för idag var det tandläkarbesök på långeberga. Jan Hagström kom som vanligt, har haft honom till Seline i 7 år kom vi på. Snacka om att tiden bara rinner iväg. Hon var fin i munnen, han hade inte mycket att anmärka på.

Marie fyllde år idag och bjöd på supergoda baguetter som jag förvisso åt i bilen eftersom jag skulle till jobb igen.


Kom till jobb vid 12-tiden, hann jobba lite innan det var middag och idag hade vi faktiskt pastasallad med oss. Vi är såååå slarviga med att ta med mat för tillfället. Vi måste skärpa os.


Jobbade till kl 20 och inget dåligt samvete eftersom Moa inte var hemma och Patricia och Anton är ju ändå ute och far rundor.


När jag kom hem så tog jag cykeln och cyklade i ca 25 minuter, mest för att få röra på mig och rensa huvudet efter en lång dag med mycket sittande. Fast idag blåste det lite för mycket, men det gick ändå. Cyklade till råå hamn, uppför backen vid sundsgården, listorp och hem.


Gick och la mig innan halv tio....


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards