En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 2 december 2011

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 2 december 2011 21:15

Fick skjuts av Johan till jobb på morgonen.

Han körde hem och slappade tillsammans med Moa på förmiddagen. Senare på dagen städade och tvättade de, skönt att komma hem till =)

Moa mår bättre, men är fortfarande trött och det märks tydligt.


Jag och en arbetskamrat körde till IKEA på förmiddagen och köpte lite nya muggar och dukar och lite annat smått till jobb.

På eftermiddagen så gick jag ner till verkstaden och fixade lite.


Blev hämtad av Johan och Moa, körde hem och jag stack upp till stallet för att fixa där medans Johan och Moa körde och handlade på Maxi.

Det var strömavbrott i stallet och grannhuset runt stallet. Linn var redan i stallet och hittat upp sin pannlampa och detsamma fick jag göra. Så en kväll i stallet i mörker blev det kan man ju säga. Inte helt lätt att mocka och fixa, men det gick. Skulle ha longerat Seline, men som sagt inget ljus då kan man inte göra mycket.


Johan och Moa kom rätt så snabbt och hämtade mig eftersom jag inte kunde göra mycket ändå. Körde till Miatorp och köpte lite från pizzerian, hem och höll fredag kväll.

Patricia och Anton höll sig i Gantofta på kvällen. De var en runda på väla på kvällen.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards