En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 16 december 2011

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 16 december 2011 21:17

Jag körde Moa till skolan på morgonen, Johan körde själv för han har ju jouren.


Fortsatte med projektlistan som jag påbörjade igår eftermiddag. Blev färdig på eftermiddagen, för man får ju en hel del annat mellan. För tillfället så får jag såna mängder med mail att jag är rädd att jag missar något viktigt....


Ner om verkstaden en kort stund efter middagen. Gick inom styrkträningslokalen och kollade den. Nu är den nästan klart... de pratade om att flytta in träningsredskapen till helgen =) Snart äntligen!


Fick börja att gå igenom allt som ligger i inkorgen... är en hel del... så nu är det prioritering som gäller eftersom jag kör en debitering redan på tisdag... resten kommer i början av januari, men det som kommer nu slipper jag sen=)


Jobbade över till kl 18 ca, hem och bytte om, sen till stallet. Fixade det snabbt och fodrade hästarna. Körde till Viarp och hämtade Moa som hade kollat när Nellie hade gymkhana med sin ridgrupp.


Patricia hade tidigare på kvällen sagt hej då till Anton som nu är på väg till Thailand i 2 veckor med sin familj och mormor.

Sen tog hon bussen in till stan för att träffa tjejkompisarna. De skulle först träffas hos en av klasskompisarna och sen gå ut. 


Sen hem till dukat bord, Johan hade fixat fläskfilé och potatisgratäng... satt gott, sen var det fredagkväll!!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards