En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 29 december 2011

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 29 december 2011 21:45

Johan åkte med till jobbet, men körde hem efter ca 2 timmar. Han mådde inte bra så han åkte hem och slängde sig i sängen. Hade feber när han kom hem och otäck hosta.

Känns som att han fått samma skrot som vi andra har/haft.


Jag hade att göra hela dagen. Idag skulle vi tacka av en arbetskamrat som slutar/gå i pension. Så det var lite fix inför det. Var nere och grejade lite på verkstaden och sen försökte få undan lite fakturor, men det gick så där för systemen låg nere tidvis.


Efter middagen så hade jag medarbetarsamtal med min chef. Kändes som ett bra samtal... hoppas att det löser sig till det bästa.


När vi var klara så var det koka kaffe och duka fram. Vi hade avtackningen uppe på kontoret vilket jag tackar för. Sparade lite tid för mig =). 

Innan jag gick hem så pratade jag en del med våra pensionärer som var och hälsade på och han som nu slutade... snyft! Känns faktiskt tråkigt, med tanke på att dessa har jag jobbat med sen jag började här.


När alla gått hem så fixade jag det sista och sen gick jag ner på verkstaden där jouren satt och väntade på att få skjutsa mig hem =). Det tackar jag för eftersom Johan tog bilen med sig hem och han mådde som sagt inte bra, och då är det dumt att ut och köra.


På förmiddagen körde Patricia och Moa till Viarp för Moa skulle vara med i pay and jump med Martin. Patricia hjälpte till som funktionär.

Det gick jättebra för Moa och Martin, ni får själva se på filmen =)




 

Jag körde till stallet på kvällen, men det blev bara fix med hästen, orkade inte rida, eller egentligen så var det inte så spännande då det stormade ute igen!!! Ingen annan i stallet var precis intresserade och då struntade jag också i det =)

Hem och slappa en stund innan sängen kallade.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards