En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 27 december 2011

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 27 december 2011 21:16

Fick sovmorgon... ända till kl 9 då ryggen hade bestämt att jag inte skulle få sova längre... jag trotsade och låg kvar till kl 10 ändå  ha ha ha.


Johan gick upp vid 9 för att köra Moa och Gunilla till Väla. Patricia följde med så de kunde gå in på väla och fixa byxorna som Patricia fick i julklapp av Patrik och Åsa. Larmknappen satt kvar så de fick ta bort den. Eller föresten Patricia valde ett par andra byxor då de inte passade riktigt. 


Sen körde hon och Johan till Ryggakuten eftersom Patricia hade tid hos Håkan för sina axlar och nacke.

Johan gick en runda i stan under tiden han väntade på henne.


När de kom hem så bytte jag om och fick skjuts till stallet. Under tiden jag var där så körde Johan och hämtade hem Moa och Gunilla från väla. körde hem och påbörjade maten. Sen kom han och hämtade mig i stallet.


Jag red ut en runda själv, red ner mot Vallåkra, uppför långa backen och förbi Åsas gård och tillbaka till stallet. Seline var rätt så pigg idag och lite tittig för det har blåst rätt så mycket idag. Dock visade sig solen och det som är lite märkligt vid den här tiden på året så värmde faktiskt solen riktigt skönt också.


När vi kom hem så åt vi sen gick Johan och la sig nån timme. Har fått vår förkylning och troligtvis lite feber. 


Patricia körde till Hanna för att sen åka med henne till Ängelholm, dags att jobba igen =). På kvällen så åker de tillbaka till Hanna och så sover hon över där.


Vi blev bjudna ner till Linn och Björn på tacos på kvällen. Och så blev man läskigt mätt igen!!! Hur många gånger har man inte blivit tokmätt denna julen??


Innan vi körde så färgade jag mitt hår.. de grå!!! hmmm så dumma!

Och tur var väl att det tog lite tid för när vi körde så hade det nästan precis hänt en trafikolycka precis där vi skulle ha kört... ibland har man nog en skyddsängel som gör att man är lite segare än vad man borde varit. För jag hade egentligen inte tänkt färga håret, men så fick jag ett infall och gjorde det ialla fall. Det tackar vi för!


Dags för sängen, jobb imorgon!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards