En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 7 december 2011

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 7 december 2011 21:30

Patricia körde själv till skolan. och Moa hade sovmorgon!


Johan fick köra hem efter han lämnat mig på jobb, för Moa kom på att hon glömt sina saker hemma hos Nellie igår när hon åkte med henne till Viarp igår.

Så han hämtade henner, körde till Gantofta och hämtade sakerna sen till skolan och lämnade Moa. Hon kom nog precis i tid eller någon liten minut för sent.


Var på verkstaden en stund på förmiddagen och hämtade in lite papper och lämnade några =)

Började förstås morgonen med att slutföra de fakturorna som jag inte kunde göra igår. Vi hade ju världens problem med vårt ekonomisystem igen och som jag alltid säger vid den här tiden i månaden.... alltid samma problem när alla ska in och göra sina fakturor samtidigt!

Annars var jag inne och fixade med massa saker, men inte det som jag borde, för det var så mycket annat som kom emellan.


Hem och bytte om. Patricia och Moa hade redan kört till stallet för att fixa Seline för idag skulle Patricia vara med och rida i Moas ridgrupp i Viarp. Kopplade på släpet, lastade och körde till viarp. Moa fixade sin häst och Patricia fick rida runt med Seline utomhus i regnet innan ridhuset blev ledigt.

Idag var det hoppning och de skötte sig väldigt bra.



 


Till stallet och lämnade hästen och sen hem och kollade Bonde söker...


Senare på kvällen när ungdomarna gått och lagt sig och min tanke var att jag skulle, men skulle bara först... då ringde minsann Jane som jag inte pratat med på flera månader... så kul att prata med henne.

Känns inte som att det gått så lång tid mellan våra samtal, vi pratar som det var igår och det gjorde vi i ca en och en halv timme =)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards