En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 22 december 2011

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 22 december 2011 20:23

SOVMORGON!!! Tjoho så skönt!

Vi slappade hela förmiddagen.... precis som det ska vara. Var rätt hängig faktiskt så jag orkade inte mycket. Vid middag så skjutsade jag Moa till Gunilla, de skulle till stan och handla julklappar, men det blev visst väla =)

Patricia körde under eftermiddagen hem till Naemi och de sen vidare till väla och handlade julklappar.

Jag och Patricia städade lite snabbt på eftermiddagen, gick inte fort kan jag lova... men dammsög och plockade undan orkade vi i alla fall.

Sen körde upp till stallet och fixade, dock red jag inte för jag orkade knappt mocka. Sen hämtade jag hem Johan från jobb vid 16.30 tiden. Hämtade hem Moa från Gunilla på vägen.

Hem och jag tog det väldigt lugnt, endast tvätthantering... Johan körde och köpte kinamat till kvällen! Moa slog inte lite julklappar.

Patricia och Naemi kom hit och åt tillsammans med oss.

När de var mätta och goa körde de hem till Naemi för att sova där.

På kvällen ringde mormor och vi pratade en bra stund... kul att höra att de har varmt och skönt! Nu ca 22 grader, ungefär 20 grader mer än vad vi har... men vi är inte alls avis =)

Lite julpynt från stallet


Patricia och Moas egenfixade julgran

 


   

Moas julpynt i ett av stallfönstrena

   

 Michaelas pyntning =)






 

 

Så här ser det ut 2 dagar innan jul... humm... var är SNÖN????????

      

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards