En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 17 december 2011

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 17 december 2011 07:15

Uppe före tuppen! Väckte tjejerna och vi körde till Viarp. Var där redan kl 5.40 Fodrade och Patricia och Moa började mocka till de hästarna som står i spiltorna och jag tog storhästarna som står vi ponnisarna

Sen när alla ätit klart så for de in och ur sina boxar för att vi skulle kunna mocka. Det var tyvärr rätt så skitigt igen! Tar rätt så mycket tid att återställa så det blir trevligt i boxarna igen.


Vi var klara vid 8.30 då vi körde hem. Patricia och Moa gick och la sig direkt, jag käkade frukostbullar tillsammans med Johan innan jag gick och la mig ett tag. Vi sov nästan i 3 timmar.


Johan hämtade hem Patricia kl 2 i natt så det blev inte många timmars sömn för henne innan vi skulle iväg på morgonen.


På eftermiddagen var vi i stallet. Patricia och Moa red, Moa hade hand om Cozze och det hade gått jättebra att rida honom. Seline var lite pigg så Patricia fick kämpa lite.

Sen julpyntade vi lite i stallet med granris... tyvärr glömde jag kameran, men vi är inte klara än. Det var så kallt så vi gav upp =)


Hem och tog det väldigt lugnt efter att intagit en god middag som Johan fixat medans vi var iväg =)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards