En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 20 december 2011

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 20 december 2011 11:30

Natten var skapligt jobbig...hade sån grym frossa när jag skulle somna... tror faktiskt aldrig jag kännt sån frossa. Varm i skinnet och skelettet kändes som att det skulle frysa sönder. Jag tog tempen, men antingen är vår temp sönder eller så hade jag nästan ingen feber. Hade bara 37,5 och som jag kände mig så borde jag haft närmare 40 grader.

Somnade till slut och vaknade några timmar senare och var genomvarm/svettig.


Jag mådde bättre på morgonen, lite snurrig, men troligtvis bara för att jag är förkyld, efter duschen kändes det bättre. Så jag gick till jobbet. 


Efter diskussion med chef och ekonomicontrollern så behövde jag inte lägga jätte mycket energi på denna faktureringen. Ska ju fakturera en gång till för december.

Sen var det möte på förmiddagen och jag skrev minnesanteckningar som vanligt. Lite seg i huvudet, men förhoppningsvis så fick jag med vad som var viktigt.

Gick upp på kontoret och gjorde det som var mest bråttom sen stack jag hem.


Tjejerna åkte till väla på eftermiddagen när jag kommit hem, så de kunde låna bilen.

Jag kröp djupt ner i soffan och somnade.


Johan kom hem och gjorde sig i ordning för att köra til väla och handla med hjälpa av tjejerna. De körde vidare till stallet direkt efter väla så jag slapp köra dit idag. Var skönt att få vila istället.

Har ju inte tid att vara sjuk!!!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards