En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 9 juli 2011

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 9 juli 2011 16:30

Jaha ja vad hände denna dag då.... jo jag sov till kl 11... är man trött då eller??? Ja det är man!

Att jag hade tänkt sova till jag vaknade, men att sova hela dagen, var absolut inte meningen.

Väl uppe så hade Johan kört iväg och handlat frukostbullar... vi käkade sen gick jag och Moa ner till stranden. Vi kom ner dit vid 12.30 och låg väl där till ca 16. Hem och fixade sill och potatis... igen! Men det är ju så gott!

Lilla My kom och skulle sova över hos oss.

Satt och läste en stund på uteplatsen medans Moa och Rebecca var ute och gick med My.

På kvällen åkte vi till stallet och Moa red först en stund på Bellino, men han var inte på humör så det blev en longering och lite annat fix på banan.

Rebecca red på Cozze, han såg inte riktigt bra ut så Moa hoppade upp och provred en stund, men det är något som inte stämmer. Han haltar lite märkligt!!!

                          

När de var klara i stallet så gick vi till hagen och fyllde på vatten....!!Man tycker de har så mycket vätska i gräset, men tydligen så räcker inte det.

Jag fyllde på vatten medans tjejerna och Lilla My letade upp hästarna, som stod borta vid skjutbanan.


Vi hann hem innan regnet kom vid 22-tiden.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards