En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 22 juli 2011

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 22 juli 2011 23:15

Blev väckt av mina fina döttrar och Johan med lite sång och frukost på sängen. Fick även presentkort på väla och ett presentkort på en ny kamera =)


Johan skjutsade in Patricia till körskolan och jag började städa lite. Moa satt i soffan och var lite seg =).

Johan körde inom och hämtade min dator som äntligen är lagad!!! Jippi! Skönt att få tillbaka sin egna data igen =)


När Johan kom hem så packade han bilen full med skräp och körde till tippen och Moa följde med honom.

Sen hämtade de Patricia på körskolan och var iväg och handlade lite mer paket till mig förstod jag senare =O


När vi ätit så fick vi tjejer skjuts till stallet och hagen. Johan körde iväg och handlade det sista till kalaset.

Patricia red suragubben, frisören och stallet-rundan. Kom inom stallet och spolade av Seline,

Moa red på Bellino och det gick riktigt bra. Kunde till och med rida genom den stora vattenpölen på ridbanan =). Duktiga har de blivit!

Spolade av Bellino också. Det var så fruktansvärt klibbigt ute idag, så det behövdes.

När Seline ätit upp sin mat så gick jag bort med henne till hagen och när vi kom upp till hagen så var det såna mängder flugor som jag aldrig varit med om innan. Riktigt äckligt!!!!


Hem och genom dusch och börja plocka fram saker inför kalaset.


Kl 18 kom de första, med massor av paket  . Jag fick tröja och massagedyna av syrran med familj, uppläggningsfat och bestick till det av mina föräldrar. Perfekt.

Sen närmare 19 så kom Billesholmarna, det finns ju en viss pensionär där som jobbar !!! =D

Jag fick blommor av Jeanette med familj, så nu har jag nåt att plantera i mina önskade balkonglådor =), av familjen Nymberg fick jag också blommor och pengar. Och när jag står och öppnar detta så kommer Moa med ytterliggare ett paket som jag fick av dem....ett par varma sköna stövlar att ha i stallet i vinter =). Hade vid ett tillfälle sagt att de såg så varma och sköna ut och det kom de ihåg! Söta tjejer!


Det hade regnat och varit lite sol med klibbig luft under hela dagen, men på eftermiddag/kväll så kom solen, luften lättade lite och vi kunde sitta ute och käka.... sååå skönt eftersom det blir så trångt inomhus.


Vi bjöd på frallebullar och pålägg, kände inte att vi orkade stå och laga mat i denna värmen. Men de blev nog mätta ändå hoppas jag?!?


När alla åkt hem till sitt och vi satt oss ner och bara tog det lugnt så kunde jag  sätta mig vid min data och se om den fungerade.... och ..... JAAAA det gjorde den! 


Patricia och Anton körde på streetrace på kvällen sen sov de i Gantofta.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards