En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 14 juli 2011

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 14 juli 2011 22:15

Jag och Moa slappade på förmiddagen. Vädret var inte riktigt på topp om man säger så. Moa var rätt trött för My hade väckt henne vid 2.30 och sen vid 6.30, börjar gnälla sen skäller hon. Hon har fått sova i buren för hon får inte ro på kvällen.

Moa försökte ta ut henne vid 6.30 tiden men hon vägrade gå ut.

Jag gick en runda med henne vid 9 tiden, då fick jag tvinga ut henne, för hon ville inte ut i det "fina" vädret.

Vid middagstid körde jag till Gantofta för att Patricia skulle kunna övningsköra lite. Vi körde i ca 1 timme, via bårslöv, 110, vadensjö, hagen och slutade med Glumslöv, med lite omkringkörningar vid vadensjö.


Moa var med Rebecca under tiden. De var ute och gick med My lite och kollade film.


Körde till stallet, Moa bara pysslade med hästarna och Patricia red Seline en stund på banan. Körde lite galoppbommar och det gick superbra!


Anton kom och kollade ett tag, sen körde han hem och Patricia övningskörde in till stan där vi hämtade Johan vid 18 tiden.

Hem och käkade sen dusch och vidare till Landskrona där vi skulle vara funktionärer på Landskrona karneval.


    

 Vi satt en timme i en liten bur där man säljer biljetter till karusellerna. Gick toppenbra!

Hem vid 23.30 tiden, rätt så trötta.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards