En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 18 juli 2011

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 18 juli 2011 10:00

Har så svårt att sova för jag har fortfarande ont i min höft och har väl haft det snart i 2 månader, det kommer och går... =( Vet inte om det är nån nerv som kommit i kläm....

Vid 10 körde jag och lastade Seline direkt från hagen. Monica skulle rida ut så hon tog med sig Maffe till stallet, jag körde bakom så inga bilar skulle komma och dundra förbi dem. Vet ju hur de kan köra där.

Jag körde till Kullaberg för jag och Viveca - min hovslagare - hade bestämt att hon skulle sko Seline hemma hos Vivecas svärmor. Och vilket mysigt stall de hade precis innan skogen.

När Seline hade fått nya fina skor så red vi ut en timme i skogen, så mysigt =)


Körde tillbaka till hagen och lämnade av Seline som blev väldigt glad över att få gräs igen=). Jag var nog lika hungrig som hon, hade ju inte ätit sen frukost och när jag lämnade Seline var klockan 17...

Hem och åt mat som Johan lagat. Tjejerna hade ätit innan på dagen.


Tjejerna hade inte gjort nåt på hela dagen, bara suttit och slöat i soffan. Lisette var här också en stund på dagen.


Anton var iväg och tränade och hämtade Patricia när han var klar.


På kvällen gick Moorna till stranden och Rosa kiosken och när de kom hem skjutsade jag dem till stallet och under tiden var jag i hagen och plockade lite stånds och fyllde på vatten. Och så klart kollade över hästarna. Seline går mycket för sig själv, så även idag, hon stod högt upp i backen medans de andra stod i  början av backen.

Det var jättemysig kväll, lugnt och stilla i hagen, rätt kul att bara sitta och studera dem. Seline var väldigt avvaktande på mig eftersom hon absolut INTE ville ut från hagen mer den här dagen i alla fall =).


           


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards