En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 4 december 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 4 december 2009 22:45

 Ja det är inte mycket det fina tål  

Är det åldern som tar ut sin rätt redan??

Fast det är klart sover man inte mer än dryga 4 timmar så kanske man får lov att vara lite trött.


Jag körde upp Patricia till en busshållsplats, hon var lite sen igen och hann inte springa upp till bussen.

Det var väldigt lugnt på jobbet idag, många som var lediga eftersom det var julfest igår.


Jobbade minsann lite längre också, kom igång med ett protokoll vid halv fyra och ville bli klar innan jag gick hem.

Kom hem, bytte om och körde upp till stallet, för klockan halv sex skulle det komma hö till stallet och Frida var fast på jobbet så jag lovade att hjälpa till.

Johan körde mig och hjälpte till med höet medans jag tog in hästarna.


Johan körde till Billesholm en runda, sen var han och köpte varsin landgång till oss.


Moa var på disco på skolan. Hon hade följt med Gon hem och sen gick det tillsammans på discot.   Hade varit väldigt lite folk tyvärr så det hade inte varit så kul.


Patricia var hos Anton när vi körde. Senare på kvällen åkte hon till en kompis i landskrona där i stort sett hela klassen skulle träffas innan de skulle till Club Retro i helsingör.

De tog båten vid 23.10 och hem igen vid 1.40 Hon fick skjuts av en kompis pappa hem till Anton. De hade haft kul, men det var lite dålig luft inne i lokalen pga rökmaskiner som blåste ut rök lite då och då. De hade blivit trötta i benen också efter allt dansande.    

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards