En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 27 december 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 27 december 2009 22:24

Sov skapligt länge, blir ju lätt så när man inte kommer i säng på kvällen.


Fixade iordning oss och körde till väla för att lämna tillbaka delar av tjejernas julklappar. Moa fick ju 2 st morgonrockar och behövde bara en, Patricia fick massor med knästrumpor och tights så hon lämnade tillbaka en omgång.

När alla saker var utbytta så körde Moa, Johan och jag hem.

Patricia och Anton blev kvar eftersom Johan skulle tillbaka efter att han lämnat mig i stallet.

Moa ville bli hemma för hon skulle vara med Rebecka.


Under tiden jag red ut med Monica så körde Johan tillbaka till väla och gick in på IKEA för att köpa 2 hyllor till Patricia.


Han kom och hämtade mig i stallet och sen var det hem och sätta upp hyllor i Patricias rum. Patricia och Anton satt upp den första hyllan och Johan fick hjälpa till med den översta för den satt så högt upp.

Gick och plockade och vek tvätt.

Johan körde till jobb och skrev sina övertidslappar så de hinner in till löne innan året är slut.  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards