En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 22 december 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 22 december 2009 22:26

Kom in till jobb så tidigt att ingen annan hade kommit.

Det var verkligen full fart idag, stängde telefonen några timmar på förmiddagen för att hinna undan. På eftermiddagen var det möte i nästan 2 timmar. Sen blev det några tinmar extra på kvällen för att hinna med. Och för att kunna känna att jag kan vara ledig utan stress när jag kommer tillbaka.


Moa var först med Rebecka och sen skjutsade Johan henne till Gon. Han hade fått ett jobb i rydebäck så han passade på att köra henne när han var på väg tillbaka till stan.

Moa och Gon tog bussen till stan och gick där några timmar och köpte julklappar.

De tog bussen hem till Gon och sen hämtade Johan när han körde hem Patricia och Liza som varit på väla tillsammans med 2 st klasskompisar.


När han lämnat av dem hemma så kom han och hämtade mig och vi körde ut på väla och handlade några julklappar till våra tjejer.

Nu har vi bara några få kvar, det känns bra med tanke på att det bara är 2 dagar kvar.


Moa var hos Miche när vi kom hem så jag körde och hämta henne medans Johan satt i ljusen i granen. Moa ville vara med och klä granen. När jag hämtat henne så bygde hon och jag en ljuslykta.

Patricia och Anton skulle ut och köra 4-hjuling, men den ville inte starta.

De kör nere på stranden så det är ingen risk att de kör på något. Och så har de förstås moppehjälmarna på sig.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards