En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 14 december 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 14 december 2009 20:39

Moa passade minsann på att ha liiite sovmorgon istället för att åka till Gon. Patricia tog bussen, för det var minusgrader ute.

Anton skulle tillbaka till skolan, nu sista veckan innan jullovet.


Har fortfarande väldigt ont i mitt vänstra knä. Undra vad som hände efter galoppturen i lördags.

Johan är lite småförkyld, det är Moa också. Patricia klagar på lite ont i halsen. Undra om Patricia ska kunna hålla sig frisk den här julen? I så fall är det hennes andra jul på 16 år.


Fått undan en hel del på jobb. Har väldigt mycket nu innan jul. Tänkte att jag skulle försöka vara ledig ett par dagar som alla andra. Och då ligger jag gärna i lite extra den här veckan så jag känner att jag är ifatt och kan njuta av ledigheten.


Johan följde med en arbetskamrat hem och fixade med hans tv. Sen körde han till väla och lämnade in Moas telefon som bara plötsligt la av igår.


När han var klar hämtade han mig vid 17.40 och sen hämtade vi Moa hos Gon.

Jag och Moa körde till HFRK och kollade när Nellie tränade. Vidare till stallet för att mocka och fixa. Vila för Seline, eftersom banan är genomfrusen och det går inte att rida ut när vi är två med bara en häst. Sen var det förstås rätt så kallt, -2 grader...


Hem och kolla på Ullared...


Patricia och tjejgänget firade Felicia i stan, med middag på kvällen och lite paket.


Igår hade jag kontakt med Tove som ska fixa mitt hår på lördag och nu blev det som så att även Patricia och Moa också ska vara med. Det är verkligen jättekul! Spännande hur detta kommer att bli!!!


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards