En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 21 december 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 21 december 2009 20:49

Måndagmorgon, hur trött som helst. Det känns som att den här helgen gick hur fort som helst.

Fick besked av chefen att jag får lov att vara ledig om jag hinner med mitt jobb ändå. Det var ju generöst.

Skulle sitta tillsammans med en av cheferna, men som vanligt blev det bara halvdant då det är mycket som gör att vi blir störda hela tiden. Fick trots allt lite hjälp på vägen.

Efter vi varit på middag så gick jag och Johan upp och hälsade på mamma som är inlagd på lasarettet.

Skönt för det verkar som att hon mår bättre idag.


Johan har jouren över natten eftersom han som har jouren är på begravning idag.


Moa var med Miche och Wilma.


Patricia träffade Liza, Naemi, Felle och Emma. De var hemma hos oss hela dagen.

De bakade chokladbollar och tog det allmänt lugnt verkade det som.


Jag jobbade till 18.30, hem och bytte om för att köra till stallet.

Johan och Moa var på Bauhaus och köpte julgran, sen körde de till Billesholm och  hälsade på Johans föräldrar.


Innan jag körde så följde Patricia med Felle en bit på vägen sen gick hon hem till Anton.


Var så grymt trött på kvällen!!!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards