En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 12 december 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 12 december 2009 23:40

Kryss i himlen, Patricia och Anton vaknade för oss andra. Moa sov ända till 9.30

Patricia och Anton körde moppe till cykelbollen för att köpa saker till Antons moppe.

Moa skulle vara med Miche så jag och Johan körde själva till stallet och kopplade släp och lastade på Seline. Det bar iväg mot Sibirien där vi skulle träffa Malin och Marie.

Vi red lite drygt 1 timme, lite i skog och massa i vattnet. Det var så jättefint väder, dock lite svalt. Var väl ca 1-2 grader varmt.


 


Tillbaka till stallet och fixade det som vi inte hann med innan vi körde.

Hem och in i en varm dusch. Var rätt genomfrusen eftersom jag blev vått som vanligt.


Under tiden jag duschade åkte Johan in och handlade kinamat som blev beställt från Patricia. Han hämtade Moa på vägen hem och Patricia och Anton kom hem när maten närmade sig.

Moa och Miche gick hem till Miche och Patricia och Anton körde till Maxi och handlade lite till sig och lite till oss.

Sen stack de ut en runda i Rydebäck, men kom hem vid 22-tiden och var frusna och trötta.

Jag tog det väldigt lugnt och uppdaterade Seline-bloggen som jag inte hunnit med på 2 veckor, men nu så..


Nu är det natta och en ny dag närmar sig, så det blir till att sova lite innan det är dags att köra och handla ny jacka till Patricia. Ska vara en TJOCK jacka som man inte kan frysa i... Japps så är det!    

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards