En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 9 december 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 9 december 2009 22:00

Moa tog bussen och Patricia körde moppe, trots regn och rusk.


Moa hade provsvar med sig hem från provet i kartkunskap... och det hade ju verkligen gått hur bra som helst. Det var 3 delar och hon hade 30/30, 15/15 och 12/12, mycket bättre än så kan det ju knappast bli.  


I väg och lämna Moa i viarp och under tiden var jag i stallet och fixade med marktjänsten, Vila i dag.

Sen till viarp och kollade när de hade hoppning och det gick som vanligt väldigt bra.

Johan var iväg på jourjobb på kvällen medans vi var i väg.


Patricia hade haft ont i huvudet hela dagen och var rätt seg på kvällen.   

Hon hade pluggat sen hon kom hem från skolan. Det är prov på djursjukhuset imorgon.

Så när vi kom hem från Viarp så kollade vi först på Bonde. Jag förhörde Patricia på hästsjukdomar, fölning och om maskar.


Idag var jag på massage på jobb. Har ju haft så grymt ont i ryggen i snart 1½ vecka och kände att jag behövde hjälp. Har ju även haft ont i högra armbågen och massören tror att jag fått tennisarmbåge eller ja... han sa att det var det. De symtomen som jag beskrev samt när han trycket på armen gjorde att han var helt säker. Kul!!

När jag frågade vad jag skulle göra för att underlätta så var det VILA, och .... tjena och eller hur. Sitter vid datan 8-9 timmar varje dag samt har häst som ska rida och det ska bäddas i boxen. Vila arm och sen höger arm, finns ju liksom inte.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards