En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 11 december 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 11 december 2009 22:16

Började dagen med att köra Moa till skolan, kl 7.15 skulle de träffas för att byta om inför luciafirandet för nära och kära.

Kl 7.30 började luciatåget och det är sååå mäktigt. Det är 250 elever som sjunger och det är några soloartister som är jätteduktiga.

Och som vanligt så gömmer sig vårt lilla söta barn bakom något stort!!!

Hon står till höger i bild bakom vad jag tror är en kille. Ser i stort sett bara kinden. Vi har verkligen fotorädda barn.       Okej ett kort lyckades Johan fixa på Moa.



  

Johan var jourledig idag så han körde mig till jobb innan han körde hem och för att städa, tvätta och stryka. Verkligen skönt att jag slipper göra det denna helgen  


Patricia och Liza moppade till skolan, men de kom inom Högastenskolan för att se lite lucia först.


Det var mycket att göra som vanligt på jobb och det kändes skönt när det var dags att gå hem, för nu behöver jag vila.


Johan körde mig till stallet och under tiden körde han sin välarunda.

Vi hade lämnat Moa hos Miche innan och Patricia gick hem till Anton.


Red ut en runda och det var väldigt kallt om fötterna idag.


Hem och käka pizza och kebabtallrik.

Moa, Miche och Wilma var hemma när vi kom. Moa käkade med oss sen stack det ut en runda. Johan hämtade Moa hos Miche strax innan 23.


Fredagströtta!!    

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards