En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 4 september 2011

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 4 september 2011 22:41

Kl 6.45 fick jag sms även denna morgon... sovmorgon, nä inte här inte!

Gick ändå inte upp förens kl 8, för jag var så trött och behövde få ligga kvar ett tag till även om jag inte kunde somna om.


Jag och Moa åt frukost, väckte Johan så han skulle hinna äta lite innan vi var tvungna att köra till stallet för att hinna med vad som skulle göras där innan vi skulle köra till Ida på eftermiddagen.


Jag och Moa fixade med Seline och Bellino. Jag tvättade och smörjde upp muggen, ser bättre ut, men är svullet. Blir värre när hon stått inne på natten, men förhoppningsvis så ger det sig snart.

Moa gick och sprang lite med Bellino för att se om han fortfarande var halt, och tyvärr!

Jag släppte ut hästarna innan vi mockade och fixade med maten.


Hem och duscha, föräldrarna kom 11.45 och vi lämnade huset vid 12 tiden. Körde ner till Lödde och mötte upp Linn och Björn med barn på MC donalds. Åt lite där och sen körde vi vidare till Köpenhamn.

Var framme exakt kl 14... ovanligt ju, men kändes helt okej faktiskt! =)


Vi blev bjudna på smörgåstårta som Ida fixat, mycket gott!! Och så fika efteråt... mätt! JA!!

Ida fick av oss systrar en kandelaber som hon önskade sig...


                                         

Kunde sitta ute några timmar innan himlen öppnade sig och vi fick gå in i deras lägenhet en stund innan vi körde hem.

Trevlig stund, tillsammans med systrar, föräldrar och PT´s mamma och syster med familj.


My och Blaze var inte riktigt på samma våglängd så det var lite jagande och skällande. Blir förhoppningsvis bättre nästa gång de träffas.


När vi kom hem så provkörde och tankade Johan, Patricias moppe så hon kan ta den till skolan imorgon.


I natt kör johan och hämtar ungdomarna på flygplatsen i Sturup.

Jag ska på utbildning imorgon och är väldigt tacksam för att jag får sova =).

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards