En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 8 september 2011

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 8 september 2011 21:45

Haft en riktigt superjobbig natt.. hostat hela natten känns det som. Tror inte jag har sovit många timmar sammanlagt =(


Skulle egentligen gått excelutbildning idag, men jag orkade verkligen inte, så jag blev hemma. Blev ingen sömn på dagen heller pga hostan =(.... urk så jobbigt det är att hosta.

Johan blev också hemma för han känner sig helt slut i kroppen.


Patricia körde på körskolan på eftermiddagen. Innan det så följde hon med Hanna hem och de bakade bullar. De slutade redan kl 11 så de hade tid =) och gott blev det =)!!!

Jag körde Moa till Viarp för hon skulle rida med stallvärdarna. Idag tränade sits och longering. Gick jättebra för Moa =)

När vi var klara där så åkte vi till stallet. Moa var snäll och mockade, jag fixade bara benen på Seline. Det tog väl 10 minuter och jag ver totalt genomsvett.... mår nog inte så bra trots allt.


Mo red Bellino när hon var klar i stallet. Jag bara satt och tittade på, orkade inget mer.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards