En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 19 september 2011

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 19 september 2011 21:30

Måndag och full fart på jobb, mycket inför avslut av order och mycket sök i ekonomisystemen. Det sysselsätter mig mer än väl.


Johan skjutsade Moa till hundkursen, så hann jag köra till stallet. Hade tre hästar som skulle fixas och det tar lite mer tid än 2 timmar.      

När jag kom till stallet så stod hästarna ute i hagen, Seline såg hängig ut, men jag avvaktade lite. När jag tog in henne så gick hon märkligt. Det första jag tänkte på var att hon hade fått kolik.  

Jag tog ut henne en stund på banan och provade att longera henne och hon gjorde vad jag bad henne om. Men hon knep väldigt mycket med svansen. Magen lätt helt okej. Monica hjälpte mig att kolla henne innan hon åkte hem och även Frida hjälpte mig att kolla när hon gav hö,

De tyckte Seline såg pigg ut igen, men fortfarande knep hon med svansen.


När jag var klar i stallet så körde jag till hundkursen och hann se liten stund på Moa och My. De är jätteduktiga!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards