En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 6 september 2011

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 6 september 2011 21:45

Hade riktigt ont i halsen i nat.. inte kul att vakna och inte kunna svälja... Ungefär som halsflussont... kände mig förkyld under dagen. Stickig mellan hals och näsa.


Klockan 15.30 så flexade jag ut för att köra till stallet och hämta Seline för att sen köra till HFRK och få nya skor på henne. Kände mig rätt seg och hade börjat hosta mycket igen...!!

Moa tog tåget till Landskrona efter skolan och Björn hämtade henne där. Hon åkte med till Billeberga och hämtade småtjejerna och sen vidare till viarp.

Hon är stallvärd på tisdagar och fick även uppgiften att vara teoriledare för en av barngrupperna =). När hon var klar med det så satt hon och kollade på Julia och Ebba när de hade hoppträning.


När jag kom tillbaka till stallet så mockade jag Bellinos box och fixade maten sen full fart för att hämta Moa i viarp, dock 20 minuter senare än tänkt. Men hon hade klarat sig =)!!


Väl hemma så kände jag att jag fick ondare i skinnet så jag tempade mig och ja jag hade feber.


Johan var hemma hela dagen pga sin förkylning... samma symtom som jag har.


Patricia övningskörde på körskolan och det hade gått bra.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards