En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 5 september 2011

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 5 september 2011 22:31

Då var äntligen ungdomarna hemma från Turkiet =)

Johan var snäll och körde och hämtade dem under natten. De kom hem strax innan kl 2, men då sov jag stenhårt för jag har inte hört ett dugg.

Vaknade kl 5 och konstaterade att Johan sov sidan om ...Han är förkyld och hostar, snörvlar, snarkar och ja allt vad man kan tänka sig... så det blev inte mer sömn den morgonen.

Körde till jobb efter att ha hunnit prata lite snabbt med Patricia. Hon kom upp när vi skulle köra, för idag var det dags för skola igen. Hon körde moppe i ett riktigt regnväder. Det regnade inte när jag gick upp, men när jag duschat klart så ösregnade det och det gjorde det mer eller mindre hela dagen.


Jag hämtade röda bilen på jobb och körde sen till Arlöv för att gå på Excel grundkurs hela dagen.

Var faktiskt riktigt bra kurs, lärde mig massa nyttiga saker.

På vägen hem skjutsade jag hem en arbetskamrat så hon slapp ta tåg eller buss hem.

Fick sen reda på att tågen var inställda, pga olycka, under några timmar.


Johan hade kört hem under dagen för han mådde inte bra, men han kom ändå in och hämtade mig när jag parkerat bilen. Patricia hade varit på körskolan och kört så hon kom också upp till jobb och åkte med oss till Maxi. Vi handlade lite och Anton kom och hämtade henne där.


Vi åkte hem och åt, satt och slappa en stund i soffa.... TRÖTT!!! sen hämtade jag Moa som var hos Gunilla. De hade varit på Elgiganten med Gunillas föräldrar.

Körde direkt till stallet och Moa red på Cozze en stund och det hade gått jättebra.

Bellino är inte så halt längre, så nu kan Moa gå med honom, och kanske skritta lite i veckan.

Seline verkar fortfarande stapplig, men muggen på höger bak är nästan helt borta, värst är höger fram och där har hon ont, framförallt på framsidan av benet där muggen också finns.


Patricia och Anton var här på kvällen, men jag fick inte pratat med dem för de var så trötta. Anton skulle sen hem och sova hos sig på natten.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards