En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 7 september 2011

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 7 september 2011 21:45

Johan fortfarande sjuk och jag hade feber på morgonen, så det blev till att bli hemma idag också.

Mailade och sms:ade några av mina arbetskamrater eftersom idag var sista dagen för personallistorna och imorgon är sista dagen med fakturorna. Och som det kändes under dagen så förstod jag att jag inte skulle klara av att vara på utbildning imorgon. Så det var mycket fix på förmiddagen.

Var nästan feberfri på dagen, men fick tillbaka den på kvällen igen.

Det värsta är egentligen hostan som är väldigt retlig och mycket.


W fixade Seline åt mig, kände att jag inte orkade köra eller överhuvudtaget ta mig ut till bilen på dagen eller kvällen.


Johan kändes sig bättre och ville få lite luft så han körde Moa till viarp och kollade lite när hon red. Sen skjutsade han henne till stallet så hon kunde rida Bellino.

Patricia och Anton körde till stallet och fixade Selines mugg under tiden Moa red. Sen skjutsade de hem Moa.

Tacksamt när man inte mår bra att andra kan hjälpa till =) TACK!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards