En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 10 april 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 10 april 2010 21:45

Då var det dagen D... nu äntligen skulle jag få se Addam, efter 7 år.


Vi rullade iväg med 2 bilar till Ljungby för att hälsa på Addam.  Lämnade Rydebäck kl 9.15 för att köra ifatt Linn och Björn som hunnit förbi vår påfart.


Kom till Ljungby och rätt plats efter lite letande. Hade så klart glömt vägbeskrivningen på jobb, men jag tror inte att det hade blivit bättre, för det stämde inte riktigt med min bild i huvudet. Men vi hittade fram till slut. Så kl 11 rullade vi in på gården.

Och det första jag ser är en häst jag känner igen, men som är dubbelt så stor!! Han var verkligen gigantiskt tjock, om valacker kunde vara dräktig så var han det definitivt.


In och fixa till honom och sen ut på banan där Patricia och Linn red och Björn sprang lite med honom.

      


Det var både kul och jobbigt att se honom. Han såg tyvärr inte så glad ut längre, och han var alldeles för tjock för att tycka det var kul att röra på sig.

Men det skulle kunna bli hur bra som helst, känns det som i alla fall.


Vi stannade på vägen för att käka lite och prata igenom vad vi upplevt, behövdes verkligen.

Moa åkte med småkusinerna hem och vi körde hem och lämnade Patricia för att senare köra ner till Billeberga för att grilla och snacka skit.

Johan grillade och Linn fixade maten inne under tiden var jag och Björn i stallet och hade en hästkunskapslektion =)


Patricia och Anton var i Bårslöv och sen kollade de streetrace igen.



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards