En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 21 april 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 21 april 2010 21:15

Började dagen med att åka på möte i lund. Ekonomimöte var tanken, men vi hade inte fått våra program i datorerna. Det är ju så att vi har fått bärbara datorer nu och då ska de släpas med överallt vi går.  Så vi gick igenom en massa annat och det kändes väldigt bra för jag har saknat just den här typen av möte. Möte som gäller användandet av våra program är rätt viktigt.


Eftermiddagen hann jag inte med så mycket, men lite förberedelser inför morgondagens möte. Tyvärr så har vi väldigt svårt med kommunikationen hos oss så det blev rätt tråkigt när jag bad om hjälp. Men men det får ju lösa sig ändå på nåt sätt.


Moa skulle gå ut med reklam även idag så hon hoppade över teorin på ridskolan. Hon kände att hon inte skulle hinna med.


Nu är det aprilväder, regnar, sol, haglar ja lite sånt smått och gott under dagen.


Mia fixade Seline idag och jag hade lovat att ta hand om tensan så jag körde upp och fixade till henne lite senare på kvällen. Jobbade lite längre eftersom vi inte skulle till viarp och jag fick hjälp med Seline.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards