En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 29 april 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 29 april 2010 21:51

Grått och lite smådroppar från himlen, men ändå 10 grader varmt.

Under dagen blev det till och med lite sol och värmen ökade till 18,5 grader (enligt bilen i alla fall).

Skjutsade Moa till Gon på morgonen på väg till jobb.

Johan gick av jouren, men tiden går ju så fort så snart är han på jouren igen.


Antons moppe fungerade inte som den skulle idag och han fick inte tag på farmor så han blev hemma från skolan. Istället så dammsög han hela huset och hade även städat på Patricias rum. Skönt när man kommer hem och allt är klart.


Nu är det mycket på jobb inför faktureringen...är så mycket så jag blir lite blockerad över vad som är viktigast. Men under sista timmarna på eftermiddagen så släppte den värsta proppen, det är en väldigt skön känsla.


När vi kom hem så var Naemi på besök, alltid lika trevligt =)


Johan, Moa och Miche körde till väla för johan skulle hjälpa till med en mjukglassmaskin och sen skulle de kolla efter en liten kompakt kamera.


Jag cyklade till stallet, red ut en runda. Någon hade varit snäll och mockat till mig, så jag satt maten och red sen ner till dammen en stund.

Snackade skit med tjejerna i stallet och sen var det full fart på cykeln hem för det började skymma och jag hade inte några lampor med mig, illa!!


Moa hade köpt en ny fin lite väska att ha i skolan för att ha sina värdesaker i den.


Anton har ont i magen, magkatarr?? Patricia hade ont i halsen på morgonen och på kvällen började rösten svikta.





Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards