En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 27 april 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 27 april 2010 21:17

Johan körde och besiktade bilen på morgonen och ja.. den gick igenom med nöd och näppe. Fick ta om avgasprovet (tror jag det heter och att det var det??)


På förmiddagen körde Johan till Kristianstad på miljömöte och var inte hemma i förrän kl 17 ca.


Moa var med klassen på Olympia och kollade när HIF tränade. De fick gå på gräsplanen och sitta överallt på läktaren.

De hade haft jättekul!


Patricia red Seline och satt maten till henne och Magina.

När hon var klar hämtade Anton henne och de körde till Bårslöv.


Moa följde med Rebecca till Viarp för att se henne rida.


Jag jobbade lite längre för nu är det mycket igen... fick mycket hjälp på eftermiddagen av L så nu känner jag mig lite lugnare än igår när det gäller personalbiten.


När jag kom hem bytte jag bara om och sen cyklade jag upp till stallet för att mocka till Seline och Magina, sen cyklade jag hem igen. Lite sid/motvind på vägen hem, men det gick ändå lite fortare än häromdagen. Det är så skönt efteråt i alla fall.


Johan körde iväg när jag kom hem, han skulle ut och provfota med sitt knäppa objektiv och sen inom jobb för att skriva undan sina arbetsorder som skulle varit klara igår.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards