En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 11 april 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 11 april 2010 22:15

Idag hade Johan bestämt sig för att köra till fotomässan i göteborg. Så han körde mig till stallet på morgonen för jag hade fodring och utsläpp, eftersom Frida med familj och och åker skidor.

När jag var klar med stallsysslorna så cyklade jag hem. Och förvånad blev jag, för det var ju inte ens jobbigt att cykla uppför backen i vallåkra. Okej lite flåsig blev jag, men inget mot vad jag har varit i den backen.

Hur kan detta komma sig, har ju inte gjort något speciellt mer än ridit... Vilket fall som så var det riktigt skönt att äntligen komma upp på denna stålponnyn igen.

Hem och dammsög, gick och plockade, tvättade och lite annat smått och gott.


Moa och Rebecca gick med reklamen, och idag tog det bara 2 tim och 15 minuter mot för 3 veckor sedan 3 timmar och 30 minuter. Bra jobbat tjejer!


Patricia och Anton var iväg med Antons pappa och flöd modellplan ute i viarp. Det hade gått jättebra.

Sen var de ute och körde rundor, var hon farmor och i Bårslöv bl a.


Jag och Moa gick ner till mormor och morfar som hade landat nere på stora parkeringen vid rosa kiosken med sin stooora husbil. Där blev det lite fika och snack. Det var mysigt att bara vara lite... oftast har man så mycket som man ska, men detta behövde jag kände jag.


Hade tänkt fixa trädgården, men jag har haft så himla ont i vänster axel och upp i nacken så jag kände att jag soffan tillsammans med Moa ett tag. Vi fixade lite pannkakor som vi åt samtidigt som vi kollade film.

Moa blev rastlös och ringde Miche. Moa stack dit ett tag sen kom de hit för de ville ut och köra lite rollerblades.

Moa ringde mig och sa att hon ramlat omkull och fått jätteont i sin högra handled.

Patricia och Anton skulle till stranden så de gick och mötte Moa så att hon skulle få ett par andra skor så hon skulle kunna gå hem. Hon vågade inte köra mer om hon skulle ramla igen.

Johan kom hem senare på kvällen, men pizza som vi åt och det var gott!


Moa hade svårt att sova eftersom hon hade så ont i armen. Lindade in den lite försiktigt, men det gjorde ändå ont.

Hade fått ipren på natten, men det hjälpte inte så bra. Så hon kom in till oss och sov på natten.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards